Share

Kongsi Di Facebook Anda!

Iklan jawatan kosong di Angkatan Koperasi Kebangsaan Malaysia Berhad
Tarikh tutup 11 Janurai 2010

Angkatan Koperasi Kebangsaan Malaysia Berhad (ANGKASA) adalah koperasi apex yang diiktiraf oleh kerajaan sebagai badan yang mewakili Pergerakan Koperasi Malaysia pada peringkat kebangsaan dan antarabangsa. Kami menyediakan program pelajaran kepada anggota-anggota koperasi disamping menyediakan khidmat keusahawanan dan perkhidmatan potongan gaji kepada kakitangan kerajaan untuk tujuan koperasi, kelab, kesatuan dan syarikat berkepentingan kerajaan.

Sekiranya anda seorang yang berdedikasi, bermotivasi tinggi dan inginkan persekitaran kerja yang stabil dan berdaya-saing, anda dipelawa menyertai mereka dengan mengisi kekosongan jawatan berikut di beberapa cawangan

1. Ketua Unit Peka
2. Penulis Laman Web (Bahasa Inggeris)
3. Pegawai Perhubungan Pelanggan
4. Pegawai Pra Audit
5. Pegawai Pelatih Dan Implementasi
6. Pegawai ICT
7. Penolong Pegawai Projek Khas (Aircond)
8. Kerani Projek Khas (Kerepek)
9. Kerani
10. Pembantu Am (Ibu Pejabat, Perhubungan Negeri Johor & Pahang Zon 2)
11. Pegawai Pelajaran
12. Pegawai Penyiasatan Dan Pendakwaan
13. Pemandu
14. Pegawai Urusan Potongan

lihat iklan lengkap Iklan jawatan kosong di Angkatan Koperasi Kebangsaan Malaysia Berhad




Disclaimer

All job ads and career information published in the IklanKerjaya.blogspot.com is intended to assist you in finding job vacancies in the government sector and private sector, this blog is above initiatives IklanKerjaya.blogspot.com and no relation to any departments and companies.

IklanKerjaya.blogspot.com not guarantee the accuracy, errors and changes the information published. IklanKerjaya.blogspot.com also not be liable for any losses when using the information in this blog.