Share

Kongsi Di Facebook Anda!


Kami adalah antara penerbit, pencetak dan pengedar majalah dan akhbar yang terbesar di Malaysia dan telah beroperasi di Malaysia sejak hampir 30 tahun lalu. Kami adalah penerbit dan pencetak bagi lebih daripada 30 buah majalah dan akhbar harian. Kami juga merupakan salah sebuah pencetak komersial yang terbesar dan mempunyai mesin-mesin pecetakan dan penjilidan yang tercanggih di Malaysia.

Ekoran daripada perkembangan dan peningkatan yang memberangsangkan maka kami dengan ini mempelawa warganegara Malaysia yang berminat dan memenuhi kelayakan bagi mengisi kekosongan-kekosongan berikut :


#
JAWATAN
LOKASI



1. KL/SELANGOR, PAHANG, MELAKA/NEGERI SEMBILAN, UTARA, KELANTAN, TERENGGANU, PAHANG AND JOHOR



2. SHAH ALAM (LELAKI SAHAJA)



3. SHAH ALAM



4. SHAH ALAM (1 JAWATAN SAHAJA)



5. SHAH ALAM



6. SHAH ALAM



7. SHAH ALAM 



8. SHAH ALAM



9. PERAI PENANG



10. SHAH ALAM



11. SHAH ALAM (1 JAWATAN) - URGENT






KLIK SINI UNTUK IKLAN PENUH, SYARAT KELAYAKAN DAN PERMOHONAN

TARIKH TUTUP: TERBUKA (PENGAMBILAN SEGERA)








Ebook Panduan Memohon Pekerjaan Di Dalam Sektor Kerajaan, PASTI DAPAT!!

Iklan Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta
Di 
http://iklankerjaya.blogspot.com

Disclaimer

All job ads and career information published in the IklanKerjaya.blogspot.com is intended to assist you in finding job vacancies in the government sector and private sector, this blog is above initiatives IklanKerjaya.blogspot.com and no relation to any departments and companies.

IklanKerjaya.blogspot.com not guarantee the accuracy, errors and changes the information published. IklanKerjaya.blogspot.com also not be liable for any losses when using the information in this blog.