Share

Kongsi Di Facebook Anda!

UNIVERISTI MALAYSIA KELANTAN
JAWATAN KOSONG

Universiti Malaysia Kelantan (UMK) merupakan sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam (IPTA) yang ke-19 ditubuhkan oleh Kerajaan Malaysia yang diumumkan penubuhannya semasa pembentangan Rancangan Malaysia Kesembilan (RMKe9). Universiti Malaysia Kelantan (UMK) ialah Universiti berteraskan keusahawanan yang mengutamakan pendidikan keusahawanan dalam tiga kelompok bidang pengajian iaitu keusahawanan & perniagaan, teknologi kreatif & warisan dan agro-industri & sains sumber asli sejajar dengan visi dan misi yang telah ditetapkan.

Universiti memerlukan individu yang boleh bekerja dengan pengawasan yang minimum (independent), bekerja dalam satu pasukan (teamwork), dinamik, kreatif dan inovatif untuk membangun universiti. Individu yang berkelayakan dipelawa untuk mengisi jawatan-jawatan seperti berikut :

JAWATAN AKADEMIK
BIL
NAMA JAWATAN
GRED
1
PENSYARAH/PROFESOR MADYA/PROFESOR
DS45/DS51/DS53 – KHAS A/B/C
2
GURU BAHASA
DG41
3
TUTOR
DA41

1. Semua permohonan perlu dibuat secara `on-line' melalui laman web http://jobs.umk.edu.my/job/
2. Permohonan yang siap dibuat secara `on-line' perlu dicetak dan dihantar bersama sijil dan dokumen yang berkaitan dan telah disahkan ke Jabatan Pendaftar UMK seperti alamat di bawah:

Pendaftar
(Bahagian Pengurusan Sumber Manusia)
Universiti Malaysia Kelantan
Karung Berkunci 36
Pengkalan Chepa
16100 Kota Bharu
Kelantan Darul Naim

TARIKH TUTUP PERMOHONAN

Jawatan Akademik                     -           Terbuka


Iklan Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta
Di http://iklankerjaya.blogspot.com

Disclaimer

All job ads and career information published in the IklanKerjaya.blogspot.com is intended to assist you in finding job vacancies in the government sector and private sector, this blog is above initiatives IklanKerjaya.blogspot.com and no relation to any departments and companies.

IklanKerjaya.blogspot.com not guarantee the accuracy, errors and changes the information published. IklanKerjaya.blogspot.com also not be liable for any losses when using the information in this blog.