Share

Kongsi Di Facebook Anda!

Iklan jawatan kosong di Lembaga Tabung Angkatan Tentera
Tarikh tutup 10 Jun 2009

Permohonan adalah dipelawa dari dipelawa dari Warganegara malaysia yang berkelayakan bagi mengisi jawatan berikut di Lembaga Tabung Angkatan Tentera.

JAWATAN

1. Pegawai Tenaga Manusia Dan Pentadbiran - G21
-Ijazah sarjana Muda Undang-Undang dari universiti tempatan atau lain-lain kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerjaaan

2. Juruanalisa Sistem - G21
-Ijazah sarjana Muda Sains Komputer dari universiti tempatan atau lain-lain kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerjaaan

3. Penolong Pegawai Pelaburan - G19
-Diploma Perakaunan, Pengurusan Perniagaan, Analisa Pelaburan atau Pengajian Bank dari Universiti Teknologi MARA (UiTM) atau lain-lain kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan.

4. Pegawai Kerja Akaun - G19
-Diploma Perakaunan dari Universiti Teknologi MARA (UiTM) atau lain-lain kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan.

5. Pengatur Rancangan Komputer
-Diploma Sains Komputer dari Universiti Teknologi MARA (UiTM) atau lain-lain kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan.

6. Penolong Pegawai Teknologi Maklumat
-Diploma Teknologi Maklumat dari Universiti Teknologi MARA (UiTM) atau lain-lain kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan.

Taraf jawatan - tetap
Tempoh percubaan - 1 - 3 tahun

Syarat tambahan - Lulus Bahasa malaysia termasuk lulus Ujian Lisan pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya.

Permohonan
Segala permohonan hendaklah disertakan dengan keterangan lengkap mengenai umur, pengalaman, salinan sijil-sijil dan sekeping gambar berukuran pasport hendaklah dikemukakan kepada :-

Ketua Eksekutif
Lembaga Tabung Angkatan Tentera
Tingkat 12, Bangunan LTAT
Jalan Bukit Bintang
Peti Surat 11542
50748 Kuala Lumpur

sila tulis nama jawatan di sudut kiri sampul surat

iklan ini boleh dilihat di akhbar Utusan malaysia 2 Jun 2009

Disclaimer

All job ads and career information published in the IklanKerjaya.blogspot.com is intended to assist you in finding job vacancies in the government sector and private sector, this blog is above initiatives IklanKerjaya.blogspot.com and no relation to any departments and companies.

IklanKerjaya.blogspot.com not guarantee the accuracy, errors and changes the information published. IklanKerjaya.blogspot.com also not be liable for any losses when using the information in this blog.