Share

Kongsi Di Facebook Anda!

Kolej Teknologi Timur (KTT) adalah sebuah kolej yang dimiliki oleh Hiraki Timur Sdn Bhd. iaitu sebuah syarikat bumiputera yang dipengerusikan oleh Yang Hormat Dato’ Mohd Sarit bin Hj Yusoh.

Kini Kolej Teknologi Timur (KTT) semakin bergerak ke hadapan setelah berjaya terpilih sebagai salah sebuah kolej yang telah diberi kepercayaan untuk menjalankan program Matrikulasi Kementerian Pendidikan Malaysia.

Jawatan

1. Pensyarah Bahasa Arab
2. Penolong Pegawai Pemasaran (Marketing Executive)
3. Pembantu Pegawai Eksekutif Pengambilan Pelajar
4. Pembantu Am Rendah

[ * IKLAN LENGKAP 1 * ]
[ * IKLAN LENGKAP 2 * ]
[ * IKLAN LENGKAP 3 * ]
[ * IKLAN LENGKAP 4 * ]

Sekiranya anda berminat untuk berkhidmat dengan KTT sila hantar resume anda pada kami. Kami akan sentiasa menerima permohonan bagi jawatan-jawatan diatas bagi memenuhi kekosongan pada masa akan datang. Hanya calon yang layak yang melepasi peringkat semakan akan dipanggil temuduga dan bagi yang berjaya melepasi peringkat temuduga, pihak KTT akan menelefon anda.

Disclaimer

All job ads and career information published in the IklanKerjaya.blogspot.com is intended to assist you in finding job vacancies in the government sector and private sector, this blog is above initiatives IklanKerjaya.blogspot.com and no relation to any departments and companies.

IklanKerjaya.blogspot.com not guarantee the accuracy, errors and changes the information published. IklanKerjaya.blogspot.com also not be liable for any losses when using the information in this blog.