Share

Kongsi Di Facebook Anda!

PPAAB memerlukan seorang Juruselenggara yang akan ditempatkan di Kompleks Al-Amin Gombak dengan syarat-syarat seperti berikut :

Jawatan

1. Juruselenggara

Kelayakan

1. Lelaki
2. Berperibadi muslim
3. Minimum SPM. Calon yang mempunyai Sijil Kemahiran dari Politeknik /Institut Kemahiran MARA/lain-lain institusi (berkaitan elektrikal) diutamakan
4. Pengalaman kerja (berkaitan selenggaraan) sekurang-kurangnya 2 tahun.
5. Berkemahiran mengenalpasti masalah dan menyelesaikan dengan baik
6. Mempunyai kenderaan sendiri dan lesen memandu/menunggang yang sah

Sila hantar butiran diri yang lengkap beserta gambar terkini, salinan SPM/sijil kemahiran dan lain-lain sijil berkaitan kepada :

Unit Sumber Manusia
Lot 1078 Batu 8 3/4
Jalan Sungai Pusu
53100 Gombak
(Up Encik Shaharizal Md Zaman)

Tel 03 6187 8125/6188 9873

Hanya calon yang disenarai pendek akan dihubungi.

Tarikh tutup : 28 April 2009

"Lebih 700,000 permohonan telah diterima pada tahun 2007 dan yang dipanggil temuduga adalah 350,000 untuk mengisi 38,000 jumlah kekosongan di sektor awam."






Penulis memberikan anda jaminan 365 hari wang dikembalikan jika anda tidak berpuas hati dengan tips-tips yang terkandung dalam ebook ini.

Disclaimer

All job ads and career information published in the IklanKerjaya.blogspot.com is intended to assist you in finding job vacancies in the government sector and private sector, this blog is above initiatives IklanKerjaya.blogspot.com and no relation to any departments and companies.

IklanKerjaya.blogspot.com not guarantee the accuracy, errors and changes the information published. IklanKerjaya.blogspot.com also not be liable for any losses when using the information in this blog.